Når du bestiller ved Beide.dk skal du være opmærksom på, at det du bestiller bliver sendt direkte fra vores leverandør. Du skal derfor være opmærksom på, at der på din levering kan fremgå en anden afsender end Beide.dk. Du kan også opleve, at din levering består af flere forsendelser fra forskellige leverandører.

  1. Virksomhedsoplysninger

Beide IVS

Bernhardt Jensens Boulevard 89, 1. tv

8000 Aarhus C

CVR 40383875

Email: kontakt@beide.dk

  • Priser og betaling

Alle priser er opgjort i DKK og der er medregnet moms.

På Beide.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard og Visa Electron. Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Betalingen foregår igennem Stripe.

  • Levering

Levering kommer til at fremgå under de forskellige varer og i den bekræftende mail.

  • Ansvar

Her beskrives, hvilket ansvar virksomheden har i forbindelse med salget af varen eller tjenesteydelsen. Virksomhedens ansvar afhænger af, hvad virksomheden sælger og om virksomheden sælger til forbruger eller andre erhvervsdrivende

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på Beide.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Særligt vedrørende ure: Reklamationsretten forudsætter normal brug af uret og dækker ikke brugs- eller slidskader på rem og glas samt batteriskift

Reklamationen skal ske til leverandøren der er oplyst på din ordrebekræftelse, og altså IKKE til Beide.dk. . 

Kan du ikke finde ud af hvem du skal reklamere til, eller er du i tvivl, kan du kontakte os på kontakt@beide.dkog få hjælp.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

  • Returnering af varer

Varen skal returneres til den leverandør der er oplyst på ordrebekræftelsen. Varen må ikke være taget i brug, emballagen må ikke være brugt og der må ikke være sket nogen form for skade på varen.
Kan du ikke finde ud af hvem du skal sende varen retur til, eller er du i tvivl, kan du kontakte os på kontakt@beide.dk, og få hjælp.

  • Databehandling

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse hos Beide. Læs mere om vores databehandling og privatlivspolitik på denne side.

  • Klagemuligheder.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på mail: kontakt@beide.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@beide.dk.

  • Kontakt

Beide IVS kan kontaktes per mail kontakt@beide.dk.

  •  Ændringer

Beide kan ændre handelsbetingelser ensidigt. Vi tager forbehold for pris fejl og ændringer, samt andre eventuelle fejl.

  1. Lov og værneting

I tilfælde af uenigheder er den danske lov gældende. Et evt. sagsanlæg skal afleveres til byretten i Aarhus.

Handelsbetingelserne er opdateret 12/04 – 2019.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk